tisdag 7 juli 2009

Sorgligt...



Gossen på bilden blir tre år i morgon. Ikväll lägger han sig utan sin älskade napp. Just i detta nu går pappan och han och samlar alla nappar i en burk. HAn klagar "nappen, nappen" emellanåt. Och jag är lite lite gråtmild. Min lilla pojk. För tre år sen var det värmebölja. Jag hade gått över tiden ett par dagar. Dagen hade tillbringats med att gå omkring framåtlutad på badstranden, eftersom Ia 18 månader var tvungen att hållas i när hon befann sig i vattnet. Irriterad och varm ringde jag maken och krävde pizza. Han var förvånad eftersom jag inte ätit särskilt mycket på två veckor. Men pizzan klämde jag, kroppen kände väl att det var bäst att kolhydratladda. Klockan två på natten vaknade jag, ett knappt dygn senare var han ute. Och nu kan han nästan allting (nåja).

Den coola t-shirten är en födelsedagsgåva från Gekko. Som alltid helt perfekt. Age klappade sig på magen förut och sa att tröjan var hans älskling. ("ängking", nej rören i öronen har inte hjälpt!) Så presenten gick hem!

2 kommentarer:

Gekko sa...

Sorgligt värre! Både för Age och mina små! De slutade idag. Två katter fick serverade ett gäng nappar. Tror de blev lite smått förvånade! :-D
Hur har det gått nu då? Överlever han?

Karinko sa...

Han klagade lite första kvällarna och hade svårt att somna. Men när han lämnat napparna till grisarna igår verkade det vara överspelat. Hoppas det går bra för er!