torsdag 19 februari 2009

Personlig reklam

Större Bröst utan kirurgi
Drömmer du om större bröst? Nu är det möjligt helt utan operation. Garanterat resultat för 399kr. Pengarna tillbaka garanti!


På ansiktsboken har man en hel radda med annonser till höger, anpassade efter ens profil. Jag måste vara världens bästa lögnare eftersom jag mest får annonser som den ovan, "Ja till livet" (fast då anmälde jag den som varandes stötande), five ways to lose body fat osv. Sånt där irriterar mig lika mycket som telefonförsäljare som ringer arton gånger per dag. Det kan ju inte funka! Tror dom att jag efter att ha sett bröstannonsen tillräckligt många gånger 1) vill ha större byst 2)tror på sån skit.

Tacka vet jag ICA. Då får jag åtminstone bara specialerbjudande på sånt som jag faktiskt handlat. Som ekologisk bladspenat och havrefras. Hur kul låter jag på en skala? Somliga vill ha större tuttar och deffad kropp. Jag vill ha järnrika bladgrönsaker och fiberrika frukostflingor.

Och ja, jag har haft mer energi i mitt liv. Har inte gjort ett skit på flera timmar och bara surfat runt på bloggar. Ska verkligen inte skriva fler meningslösa inlägg. Idag.

Inga kommentarer: